Issue #7 – A Dream to Kill

Issue #7 – A Dream to Kill


A Dream to Kill je v pořadí již sedmých obsahovým rozšířením a třetím placeným DLC, které vycházejí od zavedení B2P modelu v prosinci 2012. Přináší velké množství misí a vedle toho aktivuje i pátou auxiliary zbraň – plamenomet se sedmi novými schopnostmi. Toto issue vychází téměř čtyři měsíce po Issue #6: The Last Train to Cairo. Tuto dlouhou pauzu způsobila pokračující restrukturalizace týmu TSW, který se musel kompletně přemístit do Severní Karolíny. První dojmy hovoří jasně: toto issue svým obsahem překonalo své předchůdce a je přijímáno hráčskou komunitou nadstandardně pozitivně.

Prosím hodnoťte pouze pokud jste daný obsah hráli.

Issue přináší šest hlavních řetězových (arc) misí a pět vedlejších  misí a čtyři denní mise, všechny jsou součástí DLC, tedy placené. Příběh je podpořen osmi novými lore objetky a řadou achievementů.

Hlavní mise [DLC]

Příběh, který A Dream to Kill představuje, patří dosud mezi to nejkvalitnější a nejdůležitější, čím byl The Secret World od svého vydání obohacen. Mise z předcházejících updatů pouze rozšiřovaly příběhy stávajících postav nebo přinášely mikropříběhy stojící na pozadí hlavní story. A Dream to Kill však nabízí příběh přímo spjatý se světem, ve kterém je hra zasazena a je předělem k nadcházející nové herní lokaci Tokio, která by se měla částečně zpřístupnit s issue #9. Nezapře ale ani inspiraci slavným tajným agentem Jamesem Bondem.

monster_battle issue_7c

Nový příběh započnete u Carmen Preda v oblasti Besieged Farmlands. Podělí se s vámi o zážitky s „něčím“, co nenechá ani vlkodlaky v klidu drancovat místní lesy. Budete pátrat po stopách napříč oblastí, až se setkáte tváří v tvář monstru, z jehož sevření vás zachrání Vampire Hunter. Stanete se svědky smutné posmrtné proměny monstra a vaším úkolem se stane vypátrat, jakou roli v tom všem hraje skupina Orochi. Ano, Orochi tahají za nitky v celém příběhu, a tak vás čeká putování i do dalších oblastí jako je Shadowy Forest a Carpathian Fangs, kde navštívíte několik jejich pozorovacích stanic a základen. Budete pátrat po ztracených rumunských dětech, abyste je zachránili před děsivými vědeckými pokusy.

eissue_ issue_7bissue_7g issue_7h

Navštívíte nové instance plné detailů a s vlastním příběhem. První z nich bude zařízení ve skále pod Hatchet vodopády, kde se také setkáte s vaší společnicí, Bond Girl agentkou Benátského koncilu jejíž jméno se dozvíte až ke konci hraní. Druhou instancí, kterou navštívíte, bude zařízení Nursery plné tajemství a atmosféry strachu a zkázy. Toto zařízení sloužilo ke zkoumání lidských potomků. Vy už ale dávno víte, že Orochi se v Transylvánii nedařilo, jak mělo a vše se zvrhlo v krvavou lázeň. Zdejší zařízení je spravovány droidy – chůvami – na které se můžeme těšit i v Tokiu. Konec páté mise odehrávající se právě v Nursery vám odhalí překvapivé tajemství a připraví vás na poslední misi trochu ve stylu poslední mise Tylera Freeborna. Akorát bez boje. Poslední mise issue #7 je totiž investigativní s několika hádankami.

droid issue_7i issue_7k issue_7j

Vraťme se ale zpět, neboť tento update uvádí i první řízené vozidlo. Jedná se o sněžný skútr ve čtvrté misi. Krátká projížďka po zasněžené krajině Transylvánie je opravdu osvěžující a přináší do hry nový rozměr. Nakolik se Funcom bude snažit takový prvek rozvinout a zdali uvidíme i jiná vozidla ve hře, ještě nevíme.  Mise neprobíhá v instanci, takže je běžné, že vidíte i jiné hráče prohánět se na skútru a střílet po projíždějících Orochi agentech. Skvělý prvek, jak ke koupi nalákat i jiné hráče. Můžeme tedy tvrdit, že mise je to zábavná, leč dost chaotická. U akčních honiček agentů se zloduchy tomu ale ani nemůže být jinak. Vždyť celá mise končí výbuchem na mostě a seskokem s padákem. Akce jako vystřižená právě z filmů o Jamesi Bondovi.

Snow_Mobile1

Jak už bylo řečeno, konec příběhu je opravdu zásadní a jen tak v klidu vás nenechá. Překvapení na vás od páté mise čeká hned několik a věřte, že jsou opravdu klíčové a… rád bych se ubránil tomu hodnocení, ale řeknu ho, perfektně provedené. Dialogy vaší Bond Girl mají svá kouzla a svou dokonalostí vytvářejí unikátní dojem celé série těchto misí.

Shrnuto: Určitě si nenechte toto issue ujít!

Vedlejší mise [DLC]

Issue #7 je také bohaté na postranní mise a ke každé jedné hlavní misi (kromě poslední) vám dovolí si zahrát i jednu vedlejší. První dvě jsou trochu časově náročné, protože vás protáhnou každá jednou celou lokací (Besieged Farmlands a Shadowy Forest).

Třetí mise je vlastně tajná, za speciálních podmínek ji můžete splnit v Hatchet Facility – zařízení, kde se poprvé setkáte se špionkou Benátského koncilu. Tato mise se vztahuje k jednomu upíru uvězněnému uvnitř základny.

Zbylé dvě mise nejsou nijak náročné a pro jejich splnění nemusíte vynaložit moc energie. Jedná se o zabití několika agentů na skútrech a sesbírání reportů uvnitř Nursery základny z několika laboratoří.

Denní mise [DLC]

Stějně jako šesté issue, i tentokrát se objevil nový vendor Envoy of Ca d’Oro. Najdete ho v Romany Camp. Nabízí o jednu denní misi víc, než jeho protějšek v Egyptě. Narozdíl od Egypta jsou ale všechny mise vesměs mnohem časově kratší než ty egyptské. Posbíráte pár věciček v Shadowy Forest, zabijete jednoho zlého upíra a pár vlkodlaků a vydáte se hledat stříbrný jazyk na hřbitov.

Splnění poslední hlavní mise vás opět zavede k tomuto vendoru, který vám za odměnu dovolí si vybrat jeden z jeho major fialových talismanů levelu 10.1. Což je určitě skvělá nabídka pro hráče, kteří ještě nezískali nic podobného z PVP ani dungeonů, ale rádi by získali lepší vybavení do boje.

Vendor také nabízí hned několik kusů oděvu z Orochi outfitu: můžete si tak koupit třeba jejich brýle, svršek, kalhoty, boty nebo rukavice.

Shrnutí misí [DLC]

Issue #7 obsahuje celkem patnáct kvalitních misí, z nichž ty hlavní jsou opravdu skvostem (alespoň třetí až pátá) mezi nově přidaným obsahem. Dovolí vám zajezdit si na sněžném skútru, vydat se do tajných zařízení Orochi, zakoupit si Orochi uniformu a být u několika zlomových událostí – odhalí se vám pradávný superzločinec, filth začne pronikat do Agarthy a postaví se tomu malá Emma se svým medvídkem a vy.

bear

Issue má pro vás připraveno i nějaké to malé překvapení. Můžete tak třeba získat onoho medvídka a tričko, pokud se vám podaří v poslední hlavní misi najít rozesetá písmenka a složit to správné tajné slovo.

issue_7f

Auxiliary zbraň [DLC]

Tradičně přichází vedle nových misí i nová auxiliary zbra. Je pátou v celkovém pořadí a druhou palnou zbraní. Jedná se o plamenomet, který získáte od Vampire Huntera během hraní hlavní mise. Než jej ale budete moci použít, musíte jej nabít animou podobným způsobem jako třeba bič. Protože ale už nebudete ve starodávném Egyptě, ale v oblasti s Orochi vybavením, budete mít k dispozici mnohem modernější a rychlejší metodu v instanci Nursery.

Plamenomet vám dovolí osvojit si čtyři nové aktivní a tři pasivní schopnosti. Výběr pasivní schopnosti nejenže ovlivní chování vaší aktivní schopnosti, ale může i změnit barvu plamene z klasické na modrou.

Plamenomet je ideální zbraní do PVP díky svým efektům, které způsobují postupnou škodu nepřátel po několik vteřin. Samotná škoda plamenometu také není k zahození. Díky rozšíření může například zapálit až osm hráčů v poměrně nemalé oblasti, a tak například skupina bránící relikvie v El Doradu může naráz vzplát celá. Při lítém boji si pak snadno někdo nevšimne (v záplavě ostatních efektů a DoT), že jeho tělo stravuje plamen a nestihne včas uskočit (dodge), aby se červeného kohouta zbavil. Škodolibé a účinné je pak synchronizované použití plamenometu hned několik protihráči po sobě, neboť po jednom úskoku je třeba čekat, než budeme moci provést další úhybný manévr – a v tu chvíli kvůli jinému hráči hoříme už znovu.

Novinky ve hře

Veřejná neplacená část issue vnesla několik zásadních změn do hry. Doslova obrovských změn doznaly některé schopnosti a velká část signetů. U schopnostech se často mluví o snížení jejich vlastnosti (hlavně multihity). U signetů se jedná spíše o zlepšení stávajících statistik, což nás může jen těšit.

Pro občasné hráče to znamená, že by stálo za to navštívit frakční testovací místnost a ujistit se, že váš build nebyl negativně postihnut. V horším případě je čas na změnu a hledání lepší kombinace aktivních a pasivních schopností společně se sekundární statistikou zbraní a talismanů.

Pozitivní změny se dočkal také kabalí mangement. Zatím se jedná o malé krůčky, ale každá změna je vítána. Nově je možné sledovat, kdy se do kabaly zapojili novější hráči a kdo vložil či odbebral peníze z kabalího účtu.

Flamethrower_1

Ani PVP nebylo ušetřeno změn, zde se však jedná spíše o drobnosti. Jedinou výjimkou je změna front ve Fusangu. Nově je strop stanoven podle počtu hráčů druhé nejpočetnější frakce ve Fusangu + 10 % navíc. Nutno podotknout, že tato změna společně s paralelně probíhajícím eventem Guardians of Gaia, způsobila pro Battlegroup A (dimenze Cerberus, Arcadia a Leviathan) velké problémy. Nejvíce byli postiženi hráči dimenze Cerberus.

Díky dvěma novým předmětům měsíce červenec byl také vytvořen nový slot v šatníku pro doplňky hlavy, čímž se do budoucna otevírá možnost většího zkrášlování postav. Interface přináší ještě jednu zajímavou změnu – okno achievementů nově zobrazuje i odměny, které za jejich splnění získáte.

1 Comments
  1. avatar
    Date: July 16, 2013
    Author: Giorgino
    5 hvězdiček bez váhání. Bavil jsem se od začátku do konce, obzvlášť epické a nečekané finále bylo výborně vymyšlené. Issue 7 je taková propojovací, hned mi několik věcí ve hře začalo dávat (nový) smysl. Agentka hraje svou úlohu dobře, občas jsem si říkal, proč tam jen tak stojí a nepomůže LOL. Skútr by se mi líbil i na dýl, klidně na pronajmutí za pax :) Mohli by ještě udělat variantu na písek a pak by se daly brázdit duny v Egyptě. Příběh Emmy je hodně překvapivý a mise pěkně nastoluje úvod a atmosféru, která dává tušit, jaké pocity bude v hráčích vyvolávat Tokio. Plamenomet je taky perfektní, obzvlášť třeba v El Doradu při bránění relikvií se mi zamlouvá. Čili shrnuto podtrženo: Issue 7 je prostě super! [Reply]
Leave a Reply

Nemůžete se přihlásit a jste si jistí, že píšete heslo správně?

Občas se to bohužel stává, dokud nepřijdeme na chybu, přihlašte se

přes tento odkaz, který by měl být vždy funkční.

Děkujeme za pochopení

kanal

Chcete-li být ve hře v kontaktu s ostatními českými a slovenskými hráči z jiných kabal nebo frakcí, naistalujte si skript, jenž vás pokaždé automaticky přihlásí do CZ/SK chatovacího kanálu.

Více informací zde.

Kabaly

Chcete se stát součástí některé z česko-slovenských kabal?
Vyberte si ze seznamu zde.

Would you like to read our articles in English or another language?

Just use The Ravens on Google Translator and insert the link you want to translate.