AEGIS systém a investigativní mise

AEGIS systém a investigativní mise


Dnes Joel Bylos, game director pro The Secret World, zveřejnil (spíše marketingové oddělení, ale víte, jak to myslím ;-) ) pravidelný měsíční dopis, kde se nás snaží obeznámit s novinkami ohledně hry.

Joel oznámil, že v Durhamu si společně sedli ke stolu a opět naplánovali cíle pro letošní rok i něco navíc. Také připustil, že jsou si všichni vědomi, že aktuální rychlost updatů není dostačující a pokusí se to nějak napravit.

Balíček investigativních misí

Slibovaný balíček investigativních misí Sidestories: Further Analysis se v Item Store objeví příští týden. Bude obsahovat čtyři investigativní mise napříč světem TSW.

  • The Anima Clay – Navštívíte doktora Antona Aldiniho v jeho „ordinaci“, abyste pro něj vypátrali jeho ztracená stvoření.
  • Immersion – tuto misi získáte od Lisy Hui v oblasti Scorched Desert. Budete zkoumat komunikační zařížení Orochi a snažit se zachytit signál z tokijské centrály. Také se prý setkáte s něčím, co byste nečekali. Toto překvapení společně s misí představí nový herní prvek, ke kterému zatím nejsou bližší informace prozrazeny.
  • Trials of the Dragon – Během této mise prozkoumáte dovednosti lovců monster Draculesti.
  • The Abandoned – Příběh vás zavede k Mosulovi a zjistíte pozadí některých pohádkových stvoření v Shadowy Forest.

Joel nás ujišťuje, že všechny mise navazují na nastavený standard a mají plně dabované scény. Po jejich splnění vás čekají i zajímavé odměny, jednou z nich je The Inspector’s Gadget.

further_analysis-612x337

Issue #9 – Tokio

Issue #9 bude příští velký update, který bude následovat po výše uvedeném balíčku misí. Aktuálně Joel předpokládá, že by se Issue #9 mohlo na testovacím serveru objevit v průběhu dubna a pokud nebude příliš bugů, tak live server se obsahu dočká v květnu.

Issue #9 – AEGIS systém

Joel se konečně podrobně rozpovídal o AEGIS systému a my máme příležitost poznat, s čím budeme mít tu čest.

aegis

Samotný systém AEGIS v lore příběhu vytvářejí tři korporace v zájemné spolupráci. Konkrétně to jsou Vali, Manticore a Anansi. Všechny tyto korporace patří do skupiny Orochi a mají své vizitky i na oficiální stránce Orochi Group. Každá z těchto společností vytváří vlastní varianty AEGIS prvků.

AEGIS systém představí nové sloty do hry, které budou umístěné vedle aktuálních gear slotů postavy (talismany). Existují tři hlavní typy AEGIS předmětů: AEGIS controllers, Anima-Energy Capacitators a Enhancement Modules.

AEGIS controllers

Tyto předměty jsou základem AEGIS systému a existují ve třech provedeních: Demonic, Psychic a Cybernetic. Každá ze společností vyrábí jedno z nich a tyto verze budou mít mezi s sebou rozdílné vlastnosti. Tyto předměty budou připevněné na sloty zbraní a náležitě přemění určité množství škody zbraně na škodu podle daného AEGIS controlleru.

Tyto předměty se navíc sami učí, protože jsou vybaveny funkcí pro analyzování filth vzorků a odesíláním jejich výsledku do mateřské korporace AEGIS controlleru. Když je dostatek informací nashromážděn, bezdrátový patch předmětu jej vylepší. Aby bylo možné tyto předměty vylepšit, bude zapotřebí mít i přídavné paměťové moduly. Firmware updaty budou vyžadové, aby předměty dosáhly svého maximálního potenciálu.

Smyslem AEGIS systémů je bojovat s neustále se vyvíjející hrozbou filthu. Proto se musí vyvíjet i naše zbraně a prostředky v boji s filthem. Mnoho monster v Tokiu nebude možné zranit bez pomoci AEGIS systému.

Anima-Energy capacitators

Tyto AEGIS předměty budou připevněny na body čaker vašeho těla, což dovolí lépe korigovat tok anima energie do controllerů. Capacitator umožní zvýšit množství přeměněné škody controllerů.

Enhancement Modules

Tyto předměty se pyšní vlastnictvím subprogramů, které dovolí AEGIS útokům přidat ještě něco navíc. Například Feedback Loop dovolí aplikovat škodu v průběhu času (damage over time) k AEGIS útoku. Hijacked Alacrity zase odebere kinetickou energii protivníkovi a přemění ji na zvýšenou rychlost hráče.

PvP

PvP issue je ve své podstatě vázaný na události v příběhu, které začnou klíčit v Tokiu, takže by se PvP issue mohlo objevit až po Tokiu. Joel by rád viděl PvP issue ihned po skončení série issue k Tokiu, ale takové rozhodnutí se musí teprve prodiskutovat s týmem.

Tak či onak už Issue #9 bude obsahovat pár úprav v PvP. Nebude například možné držet relikvii v El Doradu a zároveň běžet a používat další schopnosti založené na pohybu.

Také se pracuje na souboru PvP gadgetů a na cestě k vylepšení PvP gearu na 10.5.

Leave a Reply

Nemůžete se přihlásit a jste si jistí, že píšete heslo správně?

Občas se to bohužel stává, dokud nepřijdeme na chybu, přihlašte se

přes tento odkaz, který by měl být vždy funkční.

Děkujeme za pochopení

kanal

Chcete-li být ve hře v kontaktu s ostatními českými a slovenskými hráči z jiných kabal nebo frakcí, naistalujte si skript, jenž vás pokaždé automaticky přihlásí do CZ/SK chatovacího kanálu.

Více informací zde.

Kabaly

Chcete se stát součástí některé z česko-slovenských kabal?
Vyberte si ze seznamu zde.

Would you like to read our articles in English or another language?

Just use The Ravens on Google Translator and insert the link you want to translate.