Issue #11 – Vítejte v Orochi Tower

Issue #11 – Vítejte v Orochi Tower


9. května se Issue #11 zpřístupnilo k zakoupení pro všechny hráče, kteří si tak mohou užít interiér a jednotlivá patra sídla Orochi korporace. Slibovaný signál opravdu nelze přehlédnout a otvírá se nám brána k detailnějšímu nahlédnutí do zákulisí fungování Orochi. Samotná linie misí není dlouhá, myšlenka je nalákat hráče k opakování, jelikož patra na prozkoumání se nabídnou náhodně. Bohužel ale nelze opomenout, že v tuto chvíli nemáme ve hře spoustu prvků, které byly přislíbeny. Na konci článku se dozvíte, jak to vypadá s budoucností skupinového obsahu, PvP, novou auxiliary zbraní a dalším.

Obsah:

  • Co předcházelo Issue #11 a proč se vlastně snažíme dostat do ústředí Orochi
  • Jak vypadá nový obsah a mise
  • Co je Ultimátní abilita
  • Jaká další vylepšení a změny přinesl poslední udpate
  • Co prozradil Tilty v live streamu

 

První dějství The Secret World se dočkalo svého finále. Co bude dál? Jak se vyrovná Gaia s nevyhnutelným a jak ovlivníme budoucnost světa my sami? Na takové otázky je možná ještě brzy, protože jak už to tak bývá, spolu s odpověďmi na některé dosud neobjasněné události se vyrojilo spoustu dalších nejasností.

issue11a

Co předcházelo Issue #11 a proč se vlastně snažíme dostat do ústředí Orochi

Před výstupem na vrchol Orochi Tower si můžeme shrnout dosavadní události, které hýbaly světem:

  • Na samotném počátku hry jsme zakusili, jaké to je poté, co v tokijském metru vybuchne bomba. Ovšem ne tak ledajaká. Gaia se této zrůdnosti začne bránit a povolá do služby “včelí” anima bojovníky, kteří získají nevídané magické schopnosti a nesmrtelnost. Ano, my jsme ti vojáci bojující s hororem.
  • Poté, co jsme několikrát vytrhli svět ze spárů totální zkázy, dostáváme se zpět na místo činu, do ulic Tokia, kde se snažíme utkat předivo pavučiny osob, událostí, příčin a následků. Místo pulzující metropole nacházíme město nakažené filthem a sem tam pomatené přeživší.
  • Dopátráme se, že do útoku byl přímo zapojený The Morninglight, známý new age kult. Připravil na útok hlavního aktéra Johna, a to prostřednictvím organizace Fear Nothing Foundation, která je zdatná ve vymývání mozků.
  • Přes cestu nám nepřeběhla černá kočka, ale Ušáček Zabiják, který se mimořádně zajímal o všechy zapletené v útoku. Neustále o krok před námi (v Orochi mrakodrapu se dozvíme proč), extrémně nebezpečný, pomstychtivý, anebo zametající stopy po nepovedeném plánu? Tento otazník bude ještě nějakou dobu viset ve vzduchu.
  • Ano, plán byl nepovedený, John měl nálož odpálit uvnitř Orochi Tower, ovšem zpanikařil a detonace nezasáhla původní cíl. Všudepřítomný filth Johna “pohltil” a Johnova mysl nyní přežívá v elektronické podobě v infrastruktuře Tokia. Díky tomu mohl uzamknout Orochi Tower a přeměnit ji v past, ve které chtěl uvěznit svoji nemesis a zdroj trápení – Lilith.
  • S Lilith jsme se prvně setkali během Issue 7; v přestrojení za ruskou špionku s námi infiltrovala pokusnou stanici Orochi a pátrala po Emmě. Také víme, že se značně “nepohodla” s hlavou Orochi korporace, tím je Samael Chandra. Zatím nevíme, do jaké míry je osobně odpovědná za plán útoku na Orochi Tower.

The_Secret_World_-_Issue__11_Trailer_-_YouTube

Jak vypadá nový obsah a mise

Následující část obsahuje spoilery!

Issue #11

Na výběr je základní Issue #11 a limitovaná edice, která kromě zpřístupnění Orochi Tower obsahuje navíc:

  • Plášť Orochi technician coat
  • Peta The Little Smiler v podobě usměvavého Mech drona
  • Experimental Anima Injector – Ten funguje jako náhodný anima drink, který naprosto stejně jako QL10 lahvička zvýší na 60 minut vaši penetraci, critical rating nebo critical power. Čili identicky po smrti efekt vyprchá. Cooldown samotné injekce je 30 minut.

Po zakoupení Issue #11 je postup celkem jasný. Dojdeme na označené místo na mapě a spustí se scéna. Pak už nám nic nebrání vstoupit do tunelu vedoucího do útrob Orochi Tower. Potkáme tam staré známé, kteří nám pomohou soustředit se na postup vzhůru, tedy až do penthousu, kde je jak “z plakátu vystřižená” Lilith užívající si pohled na město zkázy rozprostírající se do dáli.

ss+(2015-05-06+at+04.07.38)

Cesta tunelem je okořeněná o několik pastí, nicméně je docela snadná a tunel je sám o sobě strohý. Pokud si pospíšíte, můžete tam již pokořit jeden z mnoha achievementů, které nová Issue přinesla. Na konci se dostaneme na recepci, kde kromě rotujících digitálních panelů a křčící se recepční otvírají své dveře výtahy vedoucí do prvních pater osmi různých Orochi korporací. Lead designer TSW Romain Amiel (a.k.a. Tilty) vysvětlil, že je dobré si připomenout, jak obrovský konglomerát Orochi je a jakých všech oblastí se jeho jednotlivé složky dotýkaly a dotýkají. Proto postup věží nahoru neberte jen jako nutnost, ale jako vhled do interního fungování Orochi, jejich projektů, úspěchů a selhání. Rozličná patra kromě vedlejších misí a nepřátel skrývají také easter eggy, tedy různé na první pohled snadno přehlédnutelné odkazy na hru i reálný svět, některé pro pobavení, jiné k zamyšlení.

Abychom se dostali na střechu k Lilith, je třeba najít přístupovou kartu v Boardroom patře, na které se ovšem dostaneme jen s kartou z nižších pater – Alfa, Beta a Omega. Zatímco konkrétní Alfa patro si vyberete sami stiskem tlačítka v příslušně označeném výtahu (například můžete začít na patře Alfa organizace Faust), další jízda výtahem vzhůru vás vezme na už náhodné patro, třeba organizace Sycoil. V patře Omega vždy číhá boss. Brzy se můžeme těšit i na tajná patra, která budou přidána do hry jak jinak než tajně :D Patra jsou docela podobná, ale dočkat se můžete i něčeho překvapivého, možná zavzpomínáte i na Pacmana.

issue11c

Co vysílá korporátní kanál? Jak se probojováváme blíž a blíž k Lilith, všimne si nás i samotný Samael a prostřednictvím obrazovek se nás snaží odradit od dalšího postupu s tím, že se na Lilith chystá sám. Komu není rady… toho přijdou pozdravit Mitsubachi. Dotěrní a nepříjemní, navíc využívající přenosné anima studny na spawnování – ano to zařízení, jehož skicu jsme mohli vidět dříve.

Nakonec nás dělí od Lilith jen poslední jízda výtahem, v tom nám cestu zastoupí náš Ušáček zabiják, vlastně spíš vražedkyně. Jméno? Uta. Nebo bych měl napsat Uta, Uta a ještě jedna Uta? Aneb je celkem jasná, jak se jí dařilo mít před námi vždy slušný náskok.

uta

Jakmile už nám Uta nestojí v cestě, můžeme jít poklábosit s Lilith na terasu. Její ostrovtip je znovu epesní, ovšem nečekejte klidné rozmluvy o počasí. Nouze o boj s různými filthovými monstry nebude. Mnoho hráčů přemítalo o tom, proč na nás útočí filth, který je vlastně spřízněn s Johnem a tudíž by měl být proti Lilith. Ne vždy jsou věci ale tak jednoduché. Po plejádě filthových stvoření je čas na křídla. A sice na přílet “andělů” a spoutání Lilith a její zloby ve sféře, ze které na nás nemůže. Na konci vidíme anděly odlétat i s bezmocnou Lilith. Chvíli na to dostaneme křídla i my, ale v docela jiné podobě.

issue11b

Co je Ultimátní abilita

Na konci Issue #11 sklidíme, co jsme zaseli. A to tak, že budeme odměněni Ultimátní schopností (Ophanim). Existují tři různé ability, nemůžeme si však vybrat tu jedinou, kterou smíme vlastnit. Dostaneme takovou, kterou nám na základě našich předchozích rozhodnutí (pamatujete na Dreamers a volby, které jste mohli učinit?) hra přidělí. Ultimátní abilita je nejsilnější schopností a stojí mimo dosavadní kruh schopností. V nastavení si můžete vybrat, zda chcete její ikonu vidět neustále, nebo pouze v okamžiku, kdy je připravena k použití, čili když je nabitá. Stav nabití udává ukazatel nad pásem vašich aktivních schopností. Schopnost nelze použít v PvP. Čtěte dál, v sekci “Co prozradil Tilty se dozvíte víc o koncepci Ultimátních schopností.

A jaké jsou existující Ultimátní schopnosti?

fuTSW_Ultimates
modry zluty fialova

Jaká další vylepšení a změny přinesl poslední udpate

Mimo nového obsahu přinesl poslední herní update i několik užitečných oprav a úprav, například:

  • Meetup funkce nzní funguje bez nutnosti být s hráčem, ke kterému se chcete přemístit, ve skupině nebo ho mít mezi přáteli. Lze si také nastavit možnost Meetup vždy přijmout, což je užitečné pokud třeba hlásíte eventového bosse.
  • Nově lze zobrazit buffy, přičemž v Interface options si vyberete, zda chcete vidět své, skupinové, nepřátelského cíle apod.
  • Zjednodušuje se i pokládání GTAOE abilit, lze si v nastavení přepnout, aby se pokládaly k nohám cíle, lze to ale stiskem tlačítka změnit na manuální zaměření v danou chvíli.
  • Lze též nastavit obrysy ať už ofenzivního nebo defenzivního cíle, tak i předmětů, s nimiž se dá interagovat. Investigativní mise mpohou být ještě složitější, chcete-li :)
  • Rating buffy se nyní stacují po 40 rating
  • Minor Penetration a Minor Block byly zvýšeny na 15 %, Major Penetration, Breaching Shot a Major Block byly zvýšeny na 45 %
  • Zvýšila se základní síla útoku column a cone schopností
  • Hard Reset má nyní dosah pouze 7,5 metru
  • Agitator zvyšuje hate na 350 %

Kompletní přehled novinek naleznete zde.

Co prozradil Tilty v live streamu

Lead game designer Tilty byl po vydání Issue pro předplatitele hostem streamu, kde odpovídal na dotazy hráčské komunity. Záznam si můžete pustit zde. A co prozradil o pozadí Issue #11 a o blízké budoucnosti TSW? Kromě vlastních poznámek kopíruji i informace tak, jak je zaznamenala Hexagona (díky).

  • Potvrdil práci na dungeonu! Aktuálně tým pracuje na dvou dungeonech, přičemž jeden je výrazně blíže dokončení než druhý. Minimálně jeden by měl být hlavní částí Issue 12. Kromě toho se pracuje na slíbeném propjení aktuálních raidů a přidání jejich NM verzí. Udajně by NM verze raidů a nové dungeony měly být velmi těžké. Ultimátní abilita bude mít v nových skupinových akcích významné místo, v dungeonech bude také daleko mobilnější možnost jejího nabíjení než v běžném prostředí.
  • Koncept ultimátní ability se bude nadále rozvíjet a cílem je mít i nějak customizable schopnosti. Její získání na konci pvního dějství TSW bylo zamýšlenou odměnou pro hráče a také první možností jak proměnit naše předchozí volby v něco konkrétního.
  • Jako neplacený update k Issue #11 určitě vyjde i skupinová verze Orochi tower, byl zmíněný například skupinový boj s Utou
  •  Identita králíka nebyla vývojáři zamýšlena jako něco extra speciálního. Nicméně je překvapilo, jak moc se jí hráči zabývali a vzhledem k tomu, že nás s ní čeká ještě jedno setkání – utkáme se s ní v rámci skupinového pve boje – tak asi v rámci možností neplánovaně zapracují na jejím příběhu, aby se nám dostalo uspokojivého vysvětlení, kdo to je.
  • AEGIS systém i štít bude v dalším obsahu více relevantní a podstatný
  • Následující Issue 13 by mělo být hodně orientované na pvp. Nová auxilárka i scénář jsou momentálně odložené pravděpoodbně až po Issue 13. Do chain questu s auxilárkou se asi bude muset výrazněji sáhnout, aby odpovídal tomu, že vyjde až po událostech ve věži.
  • Další tři herní lokace jsou zmíněny v Kaidanu a dokonce, pokud si hráč dá opravdu hodně záležet, tak lze zjistit v jakém pořadí je navštívíme.
  • Další issues by měly vycházet rychleji, Issue #11 bylo bržděno prací na Enhanced Player Experience a absencí několika členů týmu.
  • Prsten, který nosí Lilith, je velmi mocná 3rd age relikvie
  • Do hry se časem dostanou “third age” zbraně a vybavení, které by měly být velmi vzácné (myšleno i v kontextu celé hráčské komunity). Uvidíme, jestli je zvládneme používat snadněji, než Cucuvea svůj ‘puter :D

ISSUE 11 COMIC

1 Comments
  1. avatar
    Date: May 9, 2015
    Author: Smou1a
    Velmi zajímavé. Teď mít ještě čas na hraní :( :D [Reply]
Leave a Reply

Nemůžete se přihlásit a jste si jistí, že píšete heslo správně?

Občas se to bohužel stává, dokud nepřijdeme na chybu, přihlašte se

přes tento odkaz, který by měl být vždy funkční.

Děkujeme za pochopení

kanal

Chcete-li být ve hře v kontaktu s ostatními českými a slovenskými hráči z jiných kabal nebo frakcí, naistalujte si skript, jenž vás pokaždé automaticky přihlásí do CZ/SK chatovacího kanálu.

Více informací zde.

Kabaly

Chcete se stát součástí některé z česko-slovenských kabal?
Vyberte si ze seznamu zde.

Would you like to read our articles in English or another language?

Just use The Ravens on Google Translator and insert the link you want to translate.