Interface

Interface


Na obrazovce se vyskytuje poměrně velké množství prvků, z nichž ty nejkomplikovanější se týkají boje. Interface si rozdělíme na několik částí:

 

1 – Horní panel

  • A – nabídka menu
  • B – kompas
  • C – síla signálu + herní čas (kliknutím myši lze změnit na reálný)

 

2 – Minimapa

  • A – poloha postavy na mapě
  • B  – zleva doprava: celá mapa lokace; PVP panel; oddálení minimapy; přiblížení minimapy

Přibližovat a oddalovat lze i kolečkem myši, pokud je kurzor myši nad minimapou.

 

3 – Mise

  • A – název mise a aktuální tier mise
  • B – krátký popis aktuálního cíle [goal]
  • C – ikona typu mise

 

4 – Inventář

Inventář není standardně vidět, pokud si jej nepřišpendlíte na obrazovku. Počet přišpendlených sekcí inventáře a jejich velikost je omezena pouze vlastnostmi inventáře.

 

5 – Informační ikony

V pravém dolním rohu zůstanou poslední informační ikony, které informují o:

  • počtu zbývajících skill bodů
  • počtu zbývajících ability bodů
  • obdržených položek (např. z Item Shopu)
  • objeveném lore objektu
  • nápovědě k dané akci
  • získání achievementů aj.

6 – Hlavní interface

  • A – Aktivní buffy pro postavu
  • B – aktivní efekt nepřítele aplikovaný na postavu včetně počtu counterů (kolikrát působí) a jak dlouho ještě zbývá
  • C – panel zdraví postavy
  • D – panely builderů zbraní a kolik jich lze použít (pět z pěti u každé zbraně)
  • E – stavy postavy (hindered – impaired – weakened – afflicted); třetí je aktivní

 

  • F – přišpendlené okno hotbaru
  • G – ikonka pro zobrazení pasivních schopností postavy
  • H – aktivní schopnosti postavy
  • I – aktivní schopnost, kterou nelze momentálně použít
  • J – aktivní schopnost auxiliary zbraně

 

 

  • K – permanentní vlastnost nepřítele
  • L – aktivní efekty postavy aplikované na nepřítele s časem, jak dlouho budou ještě aktivní
  • M – vyvolávání aktuální schopnosti: název; délka trvání a stav dokončení (žlutý pruh); jméno nepřítele
  • N – zdraví nepřítele
  • O – stavy nepřítele (hindered – impaired – weakened – afflicted); čtvrtý je aktivní

 

  • P – indikátor počtu experience bodů
  • Q – aktuální pozice indikátoru
  • R – značka pro získání ability bodu

 

7 – Chat

 

8 – Ukazatel

Na obrazovce může být více ukazatelů, barva ukazatele se vztahuje k typu mise. Číslo uvnitř ukazatele určuje vzdálenost od bodu zájmu mise. Ukazatele jsou pohyblivé v závislosti na tom, kam se postava dívá.

Leave a Reply

Nemůžete se přihlásit a jste si jistí, že píšete heslo správně?

Občas se to bohužel stává, dokud nepřijdeme na chybu, přihlašte se

přes tento odkaz, který by měl být vždy funkční.

Děkujeme za pochopení

kanal

Chcete-li být ve hře v kontaktu s ostatními českými a slovenskými hráči z jiných kabal nebo frakcí, naistalujte si skript, jenž vás pokaždé automaticky přihlásí do CZ/SK chatovacího kanálu.

Více informací zde.

Kabaly

Chcete se stát součástí některé z česko-slovenských kabal?
Vyberte si ze seznamu zde.

Would you like to read our articles in English or another language?

Just use The Ravens on Google Translator and insert the link you want to translate.