Dungeony

Dungeony


Dungeony jsou v The Secret Worldu instancované zóny určené pro skupinu o pěti hráčích. Každý dungeon má vlastní téma – tím je myšleno nejen jeho vlastní lore a zasazení do okolního příběhu, ale také to, že boje v určitém dungeonu používají různé varianty velmi podobné taktiky. Objevení této společné taktiky, společných slabin nepřátel nebo buffů usnadňujících boj je základem pro úspěšné projití celé instance.

Dungeony jsou vždy místem, kde je možné získat nejlepší vybavení ve hře. Na normální a elitní obtížnost je zde možné získat “modré” talismany a zbraně odpovídající kvality, v Nightmare módu v nich hráči získají “fialové” QL10 – QL10.2 vybavení a Black Bulliony, za které si mohou koupit nejlepší Nightwatch (až 10.4) vybavení.

Módy obtížnosti

Dungeony existují v několika úrovních obtížnosti, označovaných jako módy dungeonu. V současné době jsou tři:

  • Normální mód by měl požadovat vybavení na úrovni zóny, kde se dungeon nachází. Za odměnu je možné získat vybavení stejné úrovně, ale modré.
  • Elitní verze je určená pro hráče, kteří mají sbírat QL10 vybavení, je možné se do ní dostat z Agarthy.
  • Nightmare je určen pro end-game hráče, kteří úspěšně zdolali veškeré dungeony na úroveň elite a pokořili také gatekeepera. Očekává se minimálně vyladěné QL10 vybavení a sada nezbytných abilit.
  • Vrcholem obtížnosti je splnění nightmare módu na Master Planner, kdy žádný ze členů party nesmí změnit ani vybavení, ani žádnou z abilit ve svém decku. Tato varianta vyžaduje pečlivé plánování, sehranou a zkušenou partu. Odměnou za takto zvládnutý dungeon je kromě běžného achievementu také tématicky zaměřený outfit.

V každé herní zóně se nachází právě jeden vstup do dungeonu, tento vstup přivede partu do nejnižší úrovně obtížností – což je v prvních pěti zónách normální mód. Vzhledem k tomu, že další tři standardní dungeony se nacházejí v oblastech, kde již hráč má QL10 vybavení, žádné normální verze nemají a obtížnost začíná elitním módem.

The Ankh Darkness War

Přehled

Název Lokace Normální Elite Nightmare Aegis
Existuje QL Existuje Existuje Level
Polaris Kingsmouth Ano 2–3 Ano Průvodce Ne
Hell Raised Savage Coast Ano 4–5 Ano Průvodce Ne
The Darkness War Blue Mountain Ano 5–6 Ano Průvodce Ne
The Ankh Scorched Desert Ano 7–8 Ano Průvodce Ne
Hell Fallen Valley of the Sun God Ano 8–9 Ano Ano Ne
The Facility Besieged Farmlands Ne Ano Ano Ne
Hell Eternal Shadowy Forest Ne Ano Ano Ne
Slaughterhouse Carpatian Fangs Ne Ano Ano Ne
Penthouse (I #11) Kaidan Ne Ano Průvodce 1.9+
The Manufactory (I #12) Kaidan Ne Ano Ano Ano
The Manufactory: Breached (I #12) Kaidan Ne Ano Ano Ano

Kromě normálních běžně přístupných instancí občas Funcom zpřístupní speciální dungeony vztahující se k určitým událostem:

  • The Cat God je jednoduchý boj v prostředí PVP mapy Stonehenge přístupný v rámci eventu Samhain (Halloween).
  • Během eventu End of Days byl zpřístupněn další jednoduchý dungeon Road to Xibalba v lokaci El Dorado.
  • V době eventu Gaia Defiled byl zpřístupněn poslední tier eventu raid Bird of Zero Point Pathogen.
  • Pro vánoční event v roce 2013 byl vytvořen dungeon Niflheim, obsahující poměrně zajímavý boj s bohyní Hel.

Hell Eternal The Facility

Témata

Z hlediska příběhu je možné dungeony rozdělit do tří oblastí:

  • Polaris a The Darkness War rozvíjejí příběh draughské invaze na Solomonovy ostrovy a co jí předcházelo. The Darkness War vypráví o tom, jak se místním domorodcům a jejich Vikingským spojencům podařilo odrazit invazi mayských kouzelníků pokoušejících se oživit zde pohřbené pradávné zlo. Polaris pak vysvětluje, co se vlastně s Vikingy stalo a proč se nikdy nevrátili domů.
  • Trojice Hell Raised, Hell Fallen a Hell Eternal ukazuje boj muže jménem Theodore Wicker za pozvednutí Pekelných dimenzí.
  • The Facility a Slaughterhouse zavedou hráče do tajných zařízení postavených za sovětské éry na území Rumunska, kde se tajná organizace Rudá ruka snažila provádět velmi bizardní a nebezpečný výzkum.
  • Tématicky osamocený Ankh pak hráčům představí prastarý egyptský chrám pohřbený hluboko v poušti a seznámí hráče s tím jak dopadly vykopávky vedené zde korporací Orochi. Na setkání s doktorem Kleinem hráči celkem určitě nezapomenou.

Polaris Hell Raised

Kromě toho má každý dungeon nějaké specifikum vyžadující na vyšší obtížnosti určité vybavení, specifické ability nebo taktiky:

  • Polaris – vysoký block a penetrace všech bossů a mobů.
  • Hell Raised – časté glancování útoků hráčů, potřeba zbavovat se nepříjemné DoTky
  • The Darkness War – pohyblivost
  • The Ankh – vyhýbání se Mote of Aten, velké nároky na léčení
  • Hell Fallen – nepřátelé mají štíty, přes které jsou téměř nezranitelní
  • The Facility – netypická sestava party
  • Hell Eternal – dash útoky, štíty nepřátel, které nelze purgovat
  • Slaughterhouse – elektrický náboj a ochrana před ním
Leave a Reply

Nemůžete se přihlásit a jste si jistí, že píšete heslo správně?

Občas se to bohužel stává, dokud nepřijdeme na chybu, přihlašte se

přes tento odkaz, který by měl být vždy funkční.

Děkujeme za pochopení

kanal

Chcete-li být ve hře v kontaktu s ostatními českými a slovenskými hráči z jiných kabal nebo frakcí, naistalujte si skript, jenž vás pokaždé automaticky přihlásí do CZ/SK chatovacího kanálu.

Více informací zde.

Kabaly

Chcete se stát součástí některé z česko-slovenských kabal?
Vyberte si ze seznamu zde.

Would you like to read our articles in English or another language?

Just use The Ravens on Google Translator and insert the link you want to translate.