Plánované novinky v PvP

PVP
Plánované novinky v PvP


PvP zažívá za poslední měsíce stagnaci. Problém není v tom, že by se Funcom o PvP nezajímal, nebo že by jej nechtěl pro The Secret World rozvíjet. Zádrhel byl v tom, že vývojář Didek (přezdívka na oficiálním fóru) se odmítl odstěhoval během restrukturalizace Funcomu a ze společnosti odešel. The Secret World tak neměl  nikoho, kdo by se o PvP staral a kdo by řádně řešil jeho stávající problémy a vyvíjel další novinky.

Dnes však Joel Bylos, game director, oznámil, že se podařilo najít náhradu a Didekovu roli přejímá Quokka, live team programmer. A protože bude PvP v rukou nové osoby, znamená to i výrazné změny do budoucnosti celého PvP ve hře.

Takzvaný koncept Black Ops, tedy generované dočasné PvP zóny uvnitř stávajících hlavních lokacích, bude zrušen. Tento koncept byl od samého počátku na bedrech Dideka a s jeho odchodem tento doplněk padá. Na druhou stranu se ale PvP rozroste o další minihru. The Secret World se vrátí k původní myšlence využití Shambaly – ta se změní na PvP zónu typu deathmatch. Tedy minihry, do které se může zapojit libovolná skupina bez ohledu na frakce. Zápasit budou proti sobě dva týmy o blíže nespecifikovaném počtu a výhře.

Až bude čas, dočkáme se i speciálních PvP signetů, které bude možné získat jen za hraní PvP. Budou to signety zaměřené na purgování, hindrovaní, cleansování, debilitate a podobně. Joel dále zmínil, že nás s Tokiem čeká další novinka, jež by měla mít velký dopad na PvP a podpořit větší diverzitu buildů (sestava zbraní, talismanů a schopností). Nejedná se o scénáře ani augmentaci, je to tedy něco zcela nového, o čem ještě nebyla řeč.

V dlouhodobějším horizontu se také dočkáme PvP dungeonu a možná to bude právě dungeon, který bude součástí jednoho z issue plně věnovaném PvP. Právě takto tematicky zaměřené Issue nám Joel do budoucna slibuje.

Aktuálně se pracuje i na miniherním systému „Unchained“ pro hru Age of Conan, jehož určitá podoba se asi objeví i v TSW. Tento systém bude rotovat mezi minihrami a odměnou budou například dvojité Black Marky.

Ovšem… aktuálně je prioritou stabilita PvP a vyřešení stávajících problémů. K tomuto cíli si Quokka definuje stabilitu jako hru, kde:

  • hráči mají možnost se přihlásit tam, kam chtějí
  • hráči nejsou ze hry vykopnutí
  • hra je hratelná – nelagguje, ani vás neposouvá zpět
  • je vyřešeno AFKování hráčů

2 Comments
  1. avatar
    Date: September 5, 2013
    Author: Jan Drlík
    Tak to jsem zvědavý, jak chce vyřešit ty lagy. To slibovali v každé MMO, kterou jsem hrál :-D [Reply]
    • avatar
      Date: September 5, 2013
      Author: kosac
      o lagach nic nevim.. ale drop FPS z 90 na 4 v mape pro 30lidi je fakt smesne az az... [Reply]
Leave a Reply

Nemůžete se přihlásit a jste si jistí, že píšete heslo správně?

Občas se to bohužel stává, dokud nepřijdeme na chybu, přihlašte se

přes tento odkaz, který by měl být vždy funkční.

Děkujeme za pochopení

kanal

Chcete-li být ve hře v kontaktu s ostatními českými a slovenskými hráči z jiných kabal nebo frakcí, naistalujte si skript, jenž vás pokaždé automaticky přihlásí do CZ/SK chatovacího kanálu.

Více informací zde.

Kabaly

Chcete se stát součástí některé z česko-slovenských kabal?
Vyberte si ze seznamu zde.

Would you like to read our articles in English or another language?

Just use The Ravens on Google Translator and insert the link you want to translate.